به درخواست یکی از دوستان چند تا از سایه چشم هایی که دارم رو امروز براتون بررسی میکنم، با عرض معذرت برای تأخیر در پست heart

خب راستش من خودم خیلی از سایه استفاده نمی کنم مگر در موقعیت های خاص، ولی براتون همون چندتایی که دارمو بررسی میکنم.

اولش لازمه بگم که خیلی مهمه که سایه ای که استفاده می کنین مارک معتبری باشه چون چشم خیلی عصو حساسیه و پلک هم بسیار نازک و آسیب پذیره پس حواستون باشه دیگه :دی

 

Essence Single Eyeshadow

این سایۀ تک که من رنگ قهوه ای و صورتی چرکشو دارم یه برق خوشگل و طبیعی خاصی به پلکهاتون میده، بسیار سبکه و ماندگاری خوبی داره. برای استفادۀ روزانه یا حتی مهمونی ایده آله و برندش هم شناخته شده است، شاید تنها بدیش که اونم دقیقا بدی حساب نمیشه این باشه که زود تموم میشه. از فروشگاه های میثم عطر هم میتنونین تهیه اش کنین، قیمتش هم چندان زیاد نیست.

 

پالت سایۀ M.A.C

اگه به یه پالت آرایش حرفه ای تر احتیاج داشتین و حاضر بودین براش پول خرج کنین حسابی، سایۀ مک یه انتخاب بی نظیره heart رنگهای خوشگل و موندگار و بافت نرم و مخملی ای که داره برای یه آرایش بی نقص و مناسبه. من خودم گفتم زیاد سایه استفاده نمی کنم ولی وقتی میخوام برم مهمونی یا یه مناسبت خاص از پالت خودم که تو عکس بالا شماره 5 ـه استفاده می کنم.

 

Loreal Quad Eyeshadow

یکی از بهترین انتخابا واسه سایۀ روزانه یا مهمونی پالت چارتایی اورئال ـه!!! چقدرم که این رنگیش که تو عکسه زیباست. مثل دو تا سایۀ قبلی نرم و مخملی و رنگش غلیظتر از Essence ـه با قیمتی ارزون تر از M.A.C. در کل اورئال برای آرایش چشم یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند هاست.

 


 

امیدوارم ریویوی امروز به دردتون خورده باشه و به سوالاتون جواب داده باشم! باز هم با نظراتون کمک کنین که پست ها هرروز مفید تر شن heart