با رسیدن فصل های سرد سال، لازمه که بدونیم چطوری آرایش مناسب و خوشگلی داشته باشیم. البته من خودم خیلی فصلی بودن آرایش رو قبول ندارم، ولی به نظرم آرایشی که واسه فصلای سرد در نظر گرفته شده واقعا دوست داشتنیه (چون رنگهاش تیره است.)

تو این پست میخوایم دو تا رژلب خوش رنگ و عالی برای این فصل رو معرفی کنیم. ولی اول بریم سراغ مثالهای آرایش مناسب!

     -          -     

همون طور که بالا میبینین نکتۀ مهم آرایش در فصول سرد، رژ لب تیره، پوست غیربرنزه و آرایش چشم تیره است که میتونه طبیعی یا مجلسی باشه. برای آرایش چشم یه پست جدا براتون میذارم ولی فعلا بیاین یه نگاهی بندازیم به بهترین رژ لبهای پاییزی زمستونی از نظر من!!!

 

1. M.A.C lipstick

کل سری تیرۀ رژهای مک زیبا و برازندۀ پاییز و زمستون هستن، ولی از اونجا که ما میلیونر نیستیم، از سری رنگهای تیره اش، من فقط مدل های Diva و Hang up رو دارم که برای دو سلیقۀ مختلف میتونن مناسب باشن! چرا؟ چون بیس Diva قرمزه و بیس Hang up آبی. یعنی دومی کمی به بنفشی میزنه در صورتی که اولی گرم تره.

 

2. Y.S.L Golden Gloss

اگه برق لب های تابستون رو دوس داشتین و نمیخواین تو زمستون مات و خشک بشین، این Gloss از Yves Saint Laurent میتونه مناسبتون باشه!!! میزان رنگ استفاده شده در هر مدل از این سری بسیار زیاده و برق خوشگل و شیکی به لباتون میده! از همه مهم تر این که حتی وقتی پاکش می کنین لباتون تر و تازه و خوشگله!