Be Gorgeous! By Roomie

All About Health & Beauty - همه چیز راجع به سلامتی و زیبایی

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

تا کردن با جوش های صورت

به تابستون رسیدیم و دیگه همه باید برای بیرون رفتنا و خوش گذروندنا به فکر داشتن یه پوست سالم باشن!!! yes

حالا یکی از این مسائل مهم اینه که چجوری از جوش زدن پوستمون جلوگیری کنیم یا این که جوشهاشو درمان کنیم؟

من یه چند تا راه این جا میگم که اگه مشکلی نداشت با هماهنگی دکترتون میتونین انجام بدین!

خیلی از جوش های صورت زمینه میکروبی دارن، ولی مهم نیس چقدر صورتتونو با شوینده های مختلف بشورین و بسابین، از بین نمیرن و جلوشونم گرفته نمیشه!!!! خب با اینا باید از راه مصرف تعداد کمی آنتی بیوتیک به صورت روزانه برخورد کرد! حتما حتما قبل از استفاده با دکترتون هماهنگ کنین که یه وقت آلرژی خاصی نداشته باشین و یا یه آزمایش کلی بدین. من خودم از داکسی سایکلین به صورت روزانه یه کپسول مصرف می کنم و میتونه در حد معقولی جوش های صورتمو پایین بیاره، یه زمانایی حتی به 0 هم میرسه این عدد! ولی خب درمان آنتی بیوتیکی این عیب رو داره که استفاده زیاد و بلند مدتش می تونه به کلیه و کبد آسیب برسونه برای همین من دوره ای می خورم و یه ماه مثلا قطع میکنم درمانو که بهم آسیبی نرسه. تکرار می کنم، بدون هماهنگی با دکتر سراغ این درمان نرین! enlightened

پیشنهاد بعدی من استفاده از اسپری Photoderm Akn Spf30 از برند Bioderma هست که هم کار ضدآفتاب رو براتون انجام میده و هم کار ضدجوش رو و بی رنگ و بی بو هم هست و میتونین قبل و بعد از استخر یا کلا بیرون استفاده کنین تا حفاظت خوبی در برابر آفتاب داشته باشین!! heart

مورد بعدی که میخوام بگم استفاده از الکل سفید در خشک کردن آکنه های چرب و بزرگه. خود الکل سفید روی یه پوست سالم و عادی خشکی شدید میاره ولی اگه با گوش پاک کن روی جوش ها بزنین یکم، به صورت موضعی، کمک میکنه جوش اول کوچیک و بعد کاملا خشک شه و از بین بره.

یه راه دیگه هم تو همین خشک کردن جوش استفاده از استیک دو سر Oriflame ـه که سمت سبزش به خشک کردن جوش کمک میکنه و با سمت کرمش هم میتونین کاور کنین جای جوش رو.

حالا برای بردن جای جوش!!! به نظر من از اسکراب های Yves Rocher میتونین استفاده کنین ولی اگه دنبال یه راه حل آسون تر و خونگی تر هستین، من خودم یه خرده سنگ سفیداب رو به یه لیف ملایم می کشم و صورتم رو باهاش لایه برداری میکنم. سنگ های سفیداب بسیار ارزونن و راحت می تونین تهیه اشون کنین.

تا برنامه بعد خدا یار و نگه دارتون :)))

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Roomie

Bourjois Volume Glamour Push Up Mascara - Ultra Black

خب خب خب!!!!

یه ریمل خوشگل جدید که مدل Ultra Black ـش رو من خریدم!

همون طور که بالا گفتم یه رنگ مشکی خیلی خیلی تیره و جذابی به مژه ها میده و اصلا به هم نمی چسبوندشون!!! از ریمل صورتی بوژوآ راحت تر پاک میشه و مژه هارو بی نهایت پرپشت و خوشگل میکنه!!!
در حال حاضر Favorite  من هستن ایشون!!! این ریمل خوشگل و جذاب رو بوژوآ به تازگی عرضه کرده و میتونین از جایی که من خریدم، یعنی نمایندگی بوژوآی هایپراستار ارم تهیه اش کنین!!! wink

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Roomie

A Review On Moisturizer Creams

کرم دست برای من خیلی بخش مهمی از زندگیه، چرا که دستام خیلی زود خشک و زبر میشن و باید با استفاده از کرم های تغذیه کننده و مرطوب کننده حسابی ازشون مراقبت کنم!

توی پستای قبلی نوشته بودم که من از کرم کاسه ای Xemose Cerat از برند Uriage استفاده می کنم که یه جوریه انگار چربی خالص بزه و تا حدی حتی بوی بز میده laugh عملکردش فوق العاده بود و به شدت دستای منو که خیلی زود خشک و زبر میشن، نرم می کرد. اما خب بدی این کرم این بود که خیلی گرون بود و یه کاسه اش 80 هزار تومان خرج بر میداشت و برای یکی مثل من که عملا خورۀ این چیزاست و دو هفته ای تموم می کنه، به صرف نبود. اینهاش:

یه کرم دست دیگه بعد از این استفاده کردم که بر خلاف این کرم، بوی بُز نمی داد و بوی خوش انگور میداد. این کرم دست از برند خوش نام Caudalie بود که همۀ محصولاتش یه ربطی به انگور و عسل و اینا پیدا می کنن. نرم کنندگی خوبی داشت با ماندگاری کمتر. کرم تیوبی ای که تو عکس می بینین رو احتمالا با قیمت بین 30 تا 40 هزار تومان می تونین از داروخونه ها تهیه کنین و ازش لذت ببرین.

به غیر از این ها من از کلی کرم دیگه هم استفاده کردم که حضور ذهن ندارم الان راجع بهشون ولی کلا این پست رو زدم برای کرم بعدی که می خوام معرفی کنم و از همۀ این ها به صرفه تره برای خرید! من کرم کاسه ای بیشتر از تیوبی دوس دارم ولی معمولا همین کاسه ای ها گرون ترن! اما کرم Herbasense از برند Ardene با قیمتی معادل 10 الی 15 هزار تومان یکی از بهترین کرم های کاسه ای موجود در بازاره! laugh هر دفعه استفاده اش می کنم حس میکنم کل طبیعتو دارم به دستام میزنم و قشنگ نرم میشه پوست دستم و حتی تا حدودی کمتر عرق می کنه (یعنی کرم سنگینی نیست که زیرش خیسی دست بمونه) و واقعا حس خوبی به آدم میده. توصیه می کنم اگه مثل من از زبری و حساسیت و خشکی رنج می برین یا کرم مرطوب کنندۀ قبل آرایش میخواین ازش استفاده کنین!


امیدوارم که این ریویو براتون مفید بوده باشه، در پست های بعدی ریویو های بیشتری راجع به کرم ها و محصولات بهداشتی میذارم angel

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Roomie

مت موس Paese

Paese Matte Mousse

اینو تو بحث کرم پودرا یادم رفت بنویسم!! نمی دونم چرا! یکی از بهترین کرم پودرهایی که امتحان کردم با قیمت مناسب، موس مات کنندۀ Paese ـه که یه برند لهستانیه. وقتی درشو باز میکنین بهش یه قلم وصله که می تونین کرم پودر خامه ای مانندتون رو به صورت بزنین، حالت سفتی هم داره کرمش ولی یه ذره که می زنین کل صورت رو پوشش میده!!! خیلی پوشش دهی خوبی داره و ماندگاریش هم از صبح تا بعد از ظهره مثلا ولی آخراش یه کم خسته نشون میده صورتو، اما اوایل خوبه. کلا من وقتی اینو خریدم 60 هزار تومان بود و از طبقۀ منفی 1 تیراژه خریدمش. ولی فوق العاده بود، الان هوس کردم یه بار دیگه بگیرمش و ازش استفاده کنم laugh

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Roomie

تجربه های من با ریمل!

Mascara!!!

یکی از مهمترین بخش های آرایش صورت خانوما ریمله! منم بر حسب اتفاق یه مدت جنون ریمل داشتم! یعنی خب مژه های من خیلی پرپشت نیستن و خیلی هم بلند نیستن، کاملا معمولین واسه همین انتخاب ریمل مناسب واسه من خیلی سخت تره. حالا چند تا از تجربه هایی که داشتمو براتون بازگو می کنم تا شاید در انتخاب ریمل خوب بهتون کمک کرده باشم! laugh

 

ریمل Doucce Punk Volumizer

این یه ریمل راحت برای استفادۀ روزانه است، شست و شوش بسیار آسونه و موندگاریش و حالت دهندگیش به مژه خیلی خوبه ولی با این که بُرس بزرگ دوست دارم، این دیگه برسش خیلی بزرگه و باید خیلی دقت کنم که نزنم همه جامو ریملی کنم!!! در کل ریمل خوبیه و در حالت عادی باعث چسبندگی مژه ها نمیشه.

 

ریمل Bourjois Volume Glamour Max Definition

این ریمل جادوییه. تک تک مژه ها رو پوشش میده و مشکی و خوشگله و واقعا باعث میشه حس کنین مژه مصنوعی گذاشتین.

اما!!!!!!!!!!!!!

بدترین چیز راجع بهش اینه که عین قیر می چسبه به مژه و خیلی سخت شسته میشه!!! قشنگ پدرم در میاد، واسه همین برای استفادۀ روزانه اصلا مناسب نیست و واسه مهمونی بهتره.

 

ریمل Bourjois Volume Glamour Max

یه ریمل روزانۀ خوب!! یکی از اولین ریمل هایی بود که ازش جوابی که می خواستمو گرفتم. خیلی حس طبیعی داره و اصلا سنگینی نمیکنه رو مژه و واقعا حس خوبی به آدم دست میده. ماندگاریش از ریمل دوسه کمتره ولی مناسبه بازم. در کل ریمل بی نقصیه. شاید تنها دلیلی که دوباره نمی خرمش این باشه که من حریصم و واقعا دوست دارم ریملم ته ته مشکی و حجم دهنده باشه و راحتم شسته شه. این هنوز به اون درجۀ ترکوندن مژه نرسیده.

 

ریمل Doucce Bombastic

کلا ریمل های دوسه خوبن. این ریمل هم مثل همون دوسه در قرمزه است ولی فرقش اینه یکم سنگین تره و موندگاریش کمتره و در ازاش ارزون ترم هست. اما مشکی تره اگه درست یادم باشه.

 

ریمل Persian Girl

شاید باورتون نباشه که من جرئت کردم این ریمل مترویی رو امتحان کنم! از همین تریبون اعلام میکنم که اونقد فروشنده رفت رو مخم که خریدمش و انتظار داشتم با یه بار زدن همۀ مژه هام بریزه یا به درد عمه اش بخوره ریمله. ولی وای!!!!

شاید بگم توی تاپ تن ریمل هاییه که امتحان کردم. از همه ماه تر این که مث آب خوردن پاک میشه!!! من اصولا آرایشمو تو حموم پاک می کنم و اینو وقتی یه دست رو پلکم می کشم همه اش تفاله ای میریزه پایین. تک تک مژه هارو از هم جدا می کنه و رنگ مشکیش طبیعیه و حجم دهندگی خوبی داره. اصلا هم باعث نشده که ریزش مژه بگیرم.

ولی تنها نکتۀ منفی شاید این باشه که خیلی زود خشک میشه. یعنی یکم درشو باز بذاری فرت همه مایع ریمل خشک شده :)) باز با همه اینا دوسش دارم.



--------------------------------------------------------------------------

این هم از ریویوی امروزمون، امیدوارم که به کار همۀ خوانندگان بیاد angel

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Roomie

تجربه های من با کرم پودر و پنکیک

من خودم خیلی از pancake استفاده نمی کنم، شاید کلا 2 3 تا برند رو تجربه کرده باشم تا حالا ولی تو کرم پودر کلی سررشته دارم laugh

حالا الان دارم فکر می کنم از کجا شروع کنم. به نظرم می تونم از اولین کرم پودری که استفاده کردم شروع کنم که میشه در واقع:

 

ضدآفتاب رنگی Ellaro

این ضد آفتاب رنگی، کار محافظت در برابر نور خورشید رو واقعا خوب انجام میده و اصلا باعث نمیشه که جوش بزنین چون چربی نداره تا جایی که می دونم. نواقص عادی صورت رو هم پوشش میده ولی اگه یه موقع مثل من بدشانس باشین و یه آکنۀ گنده یهو وسط صورتتون بزنین، دیگه کاری ازش بر نمیاد! crying و این که بعد یه مدت روی پوست چرب برق میندازه، در واقع زورش نمیرسه همۀ چربی پوستو بگیره. ولی برای استفادۀ روزانه تو روزای سردی که صورتتون عرق نمی کنه به نظرم مناسبه. اگر میخواین تابستون استفاده کنین می تونین همراه با یه پنکیک استفاده کنین که برق صورت گرفته شه.

 

کرم پودر Perfect Adapt از برند Manhattan

اگه یادم باشه یکی از خوبیای این کرم پودر این بود که اصلا رو صورتم حالت کیکی و تیکه تیکه پیدا نمی کرد! پوشش دهیش هم فوق العاده بود و قیمت مناسبی هم داشت. فکر کنم اون موقع من 35 خریدمش، الان دیگه باید قاعدتا 40 اینا باشه، درست نمی دونم باز. ولی خیلی راضی بودم، علاوه بر پوشش دهی کاملش، استفاده ازش بخاطر پمپی بودنش خیلی آسون بود. خودم کرم پودر پمپی بیشتر دوس دارم smiley در کل نسبت به قیمتش کارشو خوب انجام میده و برای انواع پوست مناسبه ولی ماندگاریش هم به اندازه قیمتشه دیگه، یعنی انتظار نداشته باشین اگه صبح زدین برین دانشگاه، تو راه برگشت به خونه هم همون شکلی باشین که صب بودین :))

 

کرم پودر Estee Lauder Double Wear

تا همین امروز بهترین کرم پودریه که داشتم. حدود 8 ماه پیش خریدمش و چند هفته پیش تموم شد. این کرم پودر به قیمت 160 هزار تومان هست (می دونم گرونه) ولی هر کاری که ازش انتظار دارین انجام بده رو به خوبی انجام میده و جای غر زدن باقی نمی ذاره. من صبح می زدم می رفتم دانشگاه و شب بر می گشتم خونه دقیقا سر جاش مونده بود. یکی از قول هایی که این کرم پودر بهتون میده اینه که اگه آفتاب مستقیم بتابه به فرق سرتون باز هم آب نمیشه و نمی ماسه و عین سنگ سر جاش می مونه و حتی اگه دست بکشین به صورتتون پاک نمیشه. بافتش به نظر من کاملا سبکه و مناسب همۀ پوست هاس، بویژه پوست چربی که برق میندازه، چون از این که صورتتون برق بزنه جلوگیری می کنه. دیگه این که مطمئن باشین وقتی اینو بزنین یه پوشش دهی عالی داره و همه از شما مارک کرم پودرتونو می پرسن! wink تنها بدیش عدم سهولت استفاده است که خب من قبلا گفتم کرم پودر پمپی دوست دارم و این پمپ نداره و مجبور بودم هر دفعه کج کنم بطری رو تا بریزه کمیش روی برس آرایشیم. غیر از این حرف نداره. فقط حواستون باشه به جز فروشگاه های معتبر آرایشی از جای دیگه تهیه اش نکنین.

 

کرم پودر Caprice مدل Luminance

من با یه عالمه انتظار رفتم سراغ این محصول چون تبلیغ اصلیش اینه که موادش کاملا طبیعیه و ماندگاریش زیاده و برای پوست چرب فوق العاده است و این صحبتا، ولی خب با توجه به این که قبل از این کرم پودر من از استی لادر دابل ویر استفاده می کردم که فوق العاده بود، این نتونست اونقد چشممو بگیره. هنوز هم دارمش. ماندگاریش عالیه و هیچ صدمه ای به پوست حساس نمی رسونه و اگه ادعاش درست باشه حتی مفید هم هست واسه پوست ولی... مهم ترین دلیل استفاده از کرم پودر قایم کردن لک و جوش و ایناست دیگه! این کارو نمی تونه خیلی به خوبی انجام بده. یعنی خب به نظرم برای 90 هزار تومان پولی که واسش دادم انتظار داشتم حداقل کاور بهتری داشته باشه. ولی در کل برای استفادۀ دانشگاهم بد نیست، اما نمی تونم از "بد نیست" نمرۀ بهتری بهش بدم.

 

پن کیک Manhattan 2 in 1

عصای دست من تو روزایی که حوصله ندارم کرم پودر بزنم!!! پوشش دهیش به نسبت پودر بودنش مناسبه و من خودم وقتی می خواستم باشگاه می زدمش که در صورت تعریق صورتم مث الماس برق نزنه cheeky تا جایی که من میدونم اصلا جوش زا نیست و جوش های سر سیاه بینی رو هم به خوبی پوشش میده! مهم تر از اون اینه که اون قدر سبکه که حس نمی کنین روی صورتتونه. تنها عیبی که داره اینه که دست به صورتتون بکشین دستتون رنگی میشه چون نمی چسبه به پوست. البته نمیدونم همۀ پودر ها این طورین یا عیب از اینه. ولی کلا من ازش راضیم و هنوز دارمش.

 

کرم ضدجوش رنگی Noreva Actipur

کلی حرفای خوب راجع به این کرم هست و اولیش اینه که به مرور زمان جوش های صورتتون رو کمتر می کنه و از بین می بره! خب کیه که دلش نخواد یه کرم پودر درمانی واقعی داشته باشه؟ قیمت مناسبی هم داره و تقریبا نصف قیمت کرم پودر قبلی ایه که معرفی کردم. 40 50 یعنی. از داروخونه ها هم میتونین تهیه اش کنین. ولی کاورش خیلی خوب نیست، لکه ها رو می پوشونه ولی نه به اون قوتی که کرم پودرای تخصصی میتونن. به هر حال برای استفادۀ روزانه بی نظیره چرا که خب درمانیه دیگه، ادم یا خدارو میخواد یا خرما رو، یا خوشگل شین یا درمان شین :))

 

BB Cream از برند Challenge

 

دروغ چرا، من اینو از یکی از دوستام که تو کار Network Marketing ـه خریدم. در واقع بهم انداخت یه جورایی :)) ببینین اصلا بد نیست واسه یه موقع که میخواین برین پارک و فقط محافظت از پوستتون میخواین در واقع یه جور ضد آفتاب رنگیه دیگه. البته کلا BB creamها قرار نبوده که خیلی پوشش دهی مناسبی داشته باشن از اون اول، ولی خب من برای 30 تومن پولی که دادم انتظار داشتم یه کار خارق العاده ای ازش بر بیاد در نهایت. مثلا جوش ها برن بعد یه مدت یا این که خیلی بمونه رو صورت یا حداقل با یه دست کشیدن به پوست پاک نشه. ولی این طور نبود. در هر حال اگه یه کرم مغذی رنگی میخواین واسه بیرون رفتن و قدم زدن و محافظت از پوستتون، این انتخاب بدی نیست، اما برا مهمونی، ابدا و اصلا frown

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همینا باشه فعلا تا من چیزای بیشتری رو امتحان کنم و نقدای بیشتری بنویسم، نظراتتونو حتما اعلام کنین و اگه سوالی داشتین بپرسین تا جواب بدم heart

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Roomie