Be Gorgeous! By Roomie

All About Health & Beauty - همه چیز راجع به سلامتی و زیبایی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

رول ضدجوش جدید و عجیب!

Dadosens - PurDerm Anti-Blemish Roll On

 

2 روز پیش برای خرید رفته بودم مرکز حرید کوروش تهران، برای پیدا کردن یه سری چیزا، شامل کرمای ضد جوش Clean & Clear ! ولی فروشنده ها اکثرشون گفتن که دیگه تولید نمیشه و نمی دونستم چی رو جایگزینش کنم. طبقۀ چندمشو نمی دونم ولی یه فروشگاه به نام Beauty Code هست که من این رول ضد جوش رو از اونجا تهیه کردم enlightened

این رول با داشتن روی، سدیم سالیسیلات و لاکتیک اسید به راحتی با جوش های شما پیش و پس از ظاهر شدن مقابله می کنه. یعنی هم روی جای جوش که ملتهبه جواب می ده هم روی خود جوش قبل این که به بلوغ برسه. کلا برای نقص های این طوری استفاده داره. من تو همین دو روز که زدمش قشنگ بهتر شدن قرمزی ها و کوچیک شدن جوش های در حال زدن رو دیدم cool

غیر از این که کارش خوبه، دو تا نکتۀ عالی دیگه هم داره، یکیش اینه که با داشتن آنتی باکتریال امکان استفاده برای چند نفرو ایجاد میکنه، کثیف نمی شه. دومیش هم اینه که قیمتش خیلی گرون نیست، 30 هزار تومان ناقابله :)) و خب این واقعا برای از بین بردن نقص های صورت چیز زیادی نیست.

خلاصه که من خیلی راضی بودم، ایشالله شما هم راضی باشین!

۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Roomie

نگه داری از مژه ها

همون طور که تو پست قبل گفتم، تابستون اونقد فصل بی شعوریه که مدام باید به همۀ اعضای بدنتون رسیدگی کنین که یه وقت بلایی سرشون نیاره.

یکی از این اعضای کوچولو، مژه های شما هستن.

یه چند تا روش هست که به صورت مختصر بهشون اشاره می کنم واسه این که یه حالی به مژه هاتون بدین.

 

1. استفاده از پماد چشمی ویتامین A : یکی از دوستام این روشو توصیه کرد، من خودم شبا می زنم، یه کمی روی انگشت اشاره ام از پماد میریزم بعد با انگشت اشارۀ اون یکی دستم تقسیمش می کنم و شروع می کنم به مالیدنش رو مژه هام. صبح که از خواب پا میشین به مرور زمان مژه هاتون نرم تر و نرم تر میشه!

2. محلول مژۀ سریتا : سریتا کلا برند بدی نیست و محلول مژه اش با این که معجزه نمی کنه ولی خوبه که بدونین ریزش مژه رو کاهش می ده، یعنی خب طبق کاتالوگ خودش با کوتاه کردن دورۀ ریزش مژه تو چرخۀ رشد و ریزش، باعث میشه مژه ها تون به مرور پرپشت تر به نظر بیان!!!

3. سروم مژۀ Mavala: این یکی عملا یه معجزه است و خب گرونترم هست!! این محلول خوشگل و کوچولو با فرچۀ قشنگش رو دست کم نگیرین، من اول فکر می کردم که نهایتش جلوی ریزش مژه هامو میگیره و تغییری ایجاد نمیکنه، خودم روی مژه و ابرو استفاده می کردمش. بعد مدتی دیدم که قشنگ سر ابروهام به صورت واضحی پر شده و این واقعا کار سختیه چون سر ابروهای من خیلی خالی بود و تغییر چشمگیر ایجاد کردن کار سختی بود! انقدی که دیگه به ندرت از خط ابرو استفاده می کنم.پس عملا همون تأثیر رو باید روی مژه هاتو بذاره. 

 

 

۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Roomie