سلام سلام!

خب قرار بود امشب یه محصول وطنی خوب واسه موهای خوشگل و نرم و ابریشمی معرفی کنم! من برندای خیلی خیلی زیادی رو چه داخلی چه خارجی امتحان کردم و شیر موی فاربن، در مقایسه با برندهای داخلی مثل سینره، سریتا، کریستال و... تأثیر به مراتب بیشتری داره. ادعای این برند نوظهور اینه که با داشتن پروتئین های شیر و کلاژن و کراتین و بسیاری مواد مغذی دیگه سلامتی رو به موها برمیگردونه. خب من یه سری عکس قبل و بعد از استفاده و همچنین بعد خشک شدن گرفتم تا خودم مقایسه کنم و از نتیجه راضی بودم. بدون شک موها خیلی نرمتر و درخشش اونها بیشتر بود. یه نکته مثبت هم اینه محصول بوی بسیار خوبی داره و نه چربه و نه چسبناک. به نظرتون میاد که واقعا یه چیزی مثل خامه تو دستتون باشه. علاوه بر اینا، بسته بندی شکیل و خوشگلی داره. در کل به نظر من حتی از خیلی از اسپری های Gliss یا برند Ice cream بهتره و حتی با L'oreal رقابت میکنه! 🏆
خوشحالم که یه محصول ایرانی با چنین کیفیتی جای یه عالمه اسپری و ماسک بیخود رو میزمو میگیره! 😁
شیر موی فاربن رو میتونین از دیجی کالا یا بامیلو تهیه کنید! 🛍️