🌹🌹🌹
1- کل سری شامپوهای سر فولیکا:
ضدشوره و ضدریزش موش رو تست کردم، از irox و مارکای دیگۀ هم سطح خیلی بهتره.
🌟
2- پن آنتی باکتریال فولیکا (ضدجوش) :
یه فولیکای دیگه! صابونیه که حالت خامه ای مانند داره و واسه جوش های معمولی و آکنه خوب جواب میده.
🌟
3- شامپو کراتینۀ Kerasys:
راجع به این قبلا پست گذاشته بودم، به محض استفاده موهارو نرم میکنه و بوشم فوق العاده است. فعلا بهترین نرم کننده ایه که زدم.
🌟
4- سفیداب!!!
تابستون معمولا دستهای من از آستین به بعد تیره تر از بقیۀ پوستم میشه! هیچ لایه بردار و سفید کننده ای به قوّت سفیداب های محلی و گرد از پس لایه برداریش بر نیومد و همین طور واسه جای جوش عالیه.
🌟
5- کرم دست Xemose Cerat از برند Uriage:
قدیما میگفتن چربی حیوانات بهترین نرم کنندۀ پوسته. این کرم حدس میزنم که از همون جنسه و یه کمی حتی بوی بُز میده :)) ولی موثرترین کرم دنیا در زمینۀ نرم کنندگی و رفع التهابه (trust me, I tried everything).
🌟
6- کرم موی کراتین Ice cream:
مارک ناشناخته ایه تقریبا و کم پیدا میشه (خودم تو منوچهری پیدا کردم) ولی بدون نیاز به آبکشی، مورو نرم و لطیف میکنه.
🌟
7- رول زیر چشم True perfection از برند Oriflame:
پوف، Gone all the dark circles around the eye!!! ضد چروکم هست.
🌟
8- سروم ضد وز Cinere:
این بوی بهشت میده و مدت هاست از چیزای موردعلاقه امه. حتما حداقل یه بار امتحانش کنین.
🌟
9- بالم لب Reve de miel از برند Nuxe:
برندش به اندازه کافی شناخته شده هست و تعریف نمیخواد ولی بالم لبش خیلی دوس داشتنیه و کلی پرخاصیت!
🌟
10- شامپو بدن وانیلی Renuzit:
یک بار دستم بهش رسید و دیگه سایه اشم ندیدم! انقدر این لعنتی خوش بو بود آدم میخواس بخوردش :))
🌹🌹🌹
این بود Top 10 محصولات بهداشتی من، بعدا ایشالله لوازم آرایشم میذارم 😆