Mascara!!!

یکی از مهمترین بخش های آرایش صورت خانوما ریمله! منم بر حسب اتفاق یه مدت جنون ریمل داشتم! یعنی خب مژه های من خیلی پرپشت نیستن و خیلی هم بلند نیستن، کاملا معمولین واسه همین انتخاب ریمل مناسب واسه من خیلی سخت تره. حالا چند تا از تجربه هایی که داشتمو براتون بازگو می کنم تا شاید در انتخاب ریمل خوب بهتون کمک کرده باشم! laugh

 

ریمل Doucce Punk Volumizer

این یه ریمل راحت برای استفادۀ روزانه است، شست و شوش بسیار آسونه و موندگاریش و حالت دهندگیش به مژه خیلی خوبه ولی با این که بُرس بزرگ دوست دارم، این دیگه برسش خیلی بزرگه و باید خیلی دقت کنم که نزنم همه جامو ریملی کنم!!! در کل ریمل خوبیه و در حالت عادی باعث چسبندگی مژه ها نمیشه.

 

ریمل Bourjois Volume Glamour Max Definition

این ریمل جادوییه. تک تک مژه ها رو پوشش میده و مشکی و خوشگله و واقعا باعث میشه حس کنین مژه مصنوعی گذاشتین.

اما!!!!!!!!!!!!!

بدترین چیز راجع بهش اینه که عین قیر می چسبه به مژه و خیلی سخت شسته میشه!!! قشنگ پدرم در میاد، واسه همین برای استفادۀ روزانه اصلا مناسب نیست و واسه مهمونی بهتره.

 

ریمل Bourjois Volume Glamour Max

یه ریمل روزانۀ خوب!! یکی از اولین ریمل هایی بود که ازش جوابی که می خواستمو گرفتم. خیلی حس طبیعی داره و اصلا سنگینی نمیکنه رو مژه و واقعا حس خوبی به آدم دست میده. ماندگاریش از ریمل دوسه کمتره ولی مناسبه بازم. در کل ریمل بی نقصیه. شاید تنها دلیلی که دوباره نمی خرمش این باشه که من حریصم و واقعا دوست دارم ریملم ته ته مشکی و حجم دهنده باشه و راحتم شسته شه. این هنوز به اون درجۀ ترکوندن مژه نرسیده.

 

ریمل Doucce Bombastic

کلا ریمل های دوسه خوبن. این ریمل هم مثل همون دوسه در قرمزه است ولی فرقش اینه یکم سنگین تره و موندگاریش کمتره و در ازاش ارزون ترم هست. اما مشکی تره اگه درست یادم باشه.

 

ریمل Persian Girl

شاید باورتون نباشه که من جرئت کردم این ریمل مترویی رو امتحان کنم! از همین تریبون اعلام میکنم که اونقد فروشنده رفت رو مخم که خریدمش و انتظار داشتم با یه بار زدن همۀ مژه هام بریزه یا به درد عمه اش بخوره ریمله. ولی وای!!!!

شاید بگم توی تاپ تن ریمل هاییه که امتحان کردم. از همه ماه تر این که مث آب خوردن پاک میشه!!! من اصولا آرایشمو تو حموم پاک می کنم و اینو وقتی یه دست رو پلکم می کشم همه اش تفاله ای میریزه پایین. تک تک مژه هارو از هم جدا می کنه و رنگ مشکیش طبیعیه و حجم دهندگی خوبی داره. اصلا هم باعث نشده که ریزش مژه بگیرم.

ولی تنها نکتۀ منفی شاید این باشه که خیلی زود خشک میشه. یعنی یکم درشو باز بذاری فرت همه مایع ریمل خشک شده :)) باز با همه اینا دوسش دارم.



--------------------------------------------------------------------------

این هم از ریویوی امروزمون، امیدوارم که به کار همۀ خوانندگان بیاد angel